شعر حرف دل است در خلوت انسان، وقتي به زبان مي آيد نشانه حيات روح است و اين آيينه خلوتی که سالهاست كه در جستجوي آن هستم فارغ از كار و زندگي روزمره.....
اين وبلاگ به صورت كامل در آدرس http://mabasi.mihanblog.com نيز موجود است
عزیز نازنین اي نازنینم نمی خواهم تو را غمگین ببینم مبادا بين این نامرد مردان دراین شهر شلوغ بی خدایان نمی خواهم که دلواپس بمانی نمی خواهم که تو بی کس بمانی نمی خواهم بدانند اين مردان تنها که تو تنهایی و تنهاتر از ما